Can't sleep, so maybe we should check out the Wi-Fi connection and do a Q&A?

14 comments,0 shares,24 likes
Simon Posford
over 4 years

Lol

Amanda Ziller
over 4 years

It's because you are wicked!

Bob Forsyth
over 4 years

Missed it... I was doing the shopping. LOL

Sean Wilson
over 4 years

Chap hope you can get some kind of rest. Cheers for all you do Si

Jordan
over 4 years

yess

Steve Holmberg
over 4 years

So I've seen you shape shift on stage before.......Are you an alien? And if so, can I have a ride one-day?

Staler Verweij
over 4 years

Yay

dougiedubs
over 4 years

I'll check it out at brunch :)

Raoul Duke
over 4 years

Yes do it!!

Jesennia King
over 4 years

Yup you woke me up so do it 😘

Katie Mongan
over 4 years

yeah yeah

Kim Arvidsson
over 4 years

sounds like a great idea.

Alex Koch
over 4 years

Any plans for a 5.1 master of any records?

rainbowmeesh
over 4 years

do iiiiit